GRÅDIG -; forsluken; glupsk: spiste, forsyne seg grådig / være grådig (ɔ: begjærlig) etter noe; (fam., som forsterkende adv.): det var grådig kaldt

by:Larm

Posted in Bonus by Imelda on februar 23, 2010

[01:04] Skal du i teltet? Vi er på bar!
[01:44] Jeg ble visst sittende her. Faen så mange briter det er her!
[02:05] Vi drikker oss fullere. Send Arild opp hit om du ser ham, jeg tror han vil ligge med meg.
[02:11] Altså, det var bare en tanke, ikke en plan! I heart uuu!
[02:16] Skal du være i teltet? Tenkte jeg kanskje skulle ramle inn i teltet?
[02:28] Jeg er i telt!

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. vaarloek said, on februar 22, 2011 at 21:21

    teltet teltet teltet. en reddende engel mellom iskald luft og glatte gater.


Legg igjen en kommentar

