GRÅDIG -; forsluken; glupsk: spiste, forsyne seg grådig / være grådig (ɔ: begjærlig) etter noe; (fam., som forsterkende adv.): det var grådig kaldt

Hakket og skrudd

Posted in Musikk by Imelda on juli 14, 2009

Jeg var aldri noe særlig fan av DJ Screw, hostesaft og chopped and screwed-opplegget. Jeg har aldri vært no særlig fan av Texas i sin helhet, så å falle for en musikksjanger derfra ville vært noe søkt. Ikke at det ikke kan skje, jeg skal ikke avskrive det helt. Faktisk har jeg nesten ombestemt meg allerede. Via prancehall kom jeg nemlig over dette:

Det føles faktisk mere som sommer igjen. Vi prøver en til:

Ja, da skinner sola, da. Jeg skal bare blåse opp bademadrassen så kan vi slappe av ordentlig.

Legg igjen en kommentar

