GRÅDIG -; forsluken; glupsk: spiste, forsyne seg grådig / være grådig (ɔ: begjærlig) etter noe; (fam., som forsterkende adv.): det var grådig kaldt

Kunsten å sove godt

Posted in Helse by Imelda on april 27, 2009

nyquil
Med all denne fokusen på svineinfluensa for tiden blir man kjapt nervøs når vårforkjølelsen tetter igjen alle hull i hodet. Man kan tross alt ikke se på CNN uten å tro at hele verden er iferd med å dø. Tamifluen vi har  på lagret etter siste runde pandemihysteri funker jo ikke lenger, dette viruset har dna fra alle tenkelige dyrearter. Fremtidens superinfluensa er over oss igjen. Jeg har helt sikkert fått den. Sikkert etter den calzonen jeg tygget på da jeg satt på Robinet på fredag. På dager som disse er det godt å søke trøst i Amerika. Bortgjemt i kjøleskapsdøren står nemlig Nyquilen min bror forærte meg etter siste amerikatur. En slurk og du er hekta. Musklene slapper allerede av, og døsigheten glir inn som et deilig mykt teppe. Sov godt.

Legg igjen en kommentar

