GRÅDIG -; forsluken; glupsk: spiste, forsyne seg grådig / være grådig (ɔ: begjærlig) etter noe; (fam., som forsterkende adv.): det var grådig kaldt

LDN plukk

Posted in Musikk by Imelda on februar 5, 2009

Jeg plukket opp mye rart på den nevnte studieturen til UKG’s hovedstad forrige helg, mest av det med hjelp fra fabelaktige Damien på Uptown Records. Men denne flyeren fant jeg på egenhånd:
Retro Sonics
Den første kvinna som ankom var fra seg av glede. Settlisten for kvelden endte nemlig med å se slik ut:
Retro Sonics setlist
Liquid live? Vel, ikke akkurat live, som den andre kvinna kommenterte etter endt sett. Men! Med danser i smiley-bikini (hvorfor jeg ikke har bilder av dette kan jeg rett og slett ikke forklare). Uansett var det en fantastisk raving evening.

Men tilbake til platekjøpene (platene som jeg må spille på rommet ved siden av, da jeg ikke har funnet plass til å sette opp mine egne platespillere ennå. Ikke at naboen hadde satt så stor pris på det), her er noen av låtene jeg dro med meg hjem. Åååå, de er så fine!


Forresten, jeg er svært, svært usikker på de derre Crazy Cousins med bongotrommene sine. Strengt tatt er det vel de som i hovedsak utgjør problemet mitt med uk funky. Beaten minner mest om en elektronisk form for reggaeton. Og selv om jeg kjenner folk som liker reggaeton, så er den sjangeren min musikalske nemesis. Jeg sverger. Derfor inkluderer jeg ikke Crazy Cousins-mixen av «Do You Mind«, som trolig er den største av dem. Den har jo video og greier!

Legg igjen en kommentar

