GRÅDIG -; forsluken; glupsk: spiste, forsyne seg grådig / være grådig (ɔ: begjærlig) etter noe; (fam., som forsterkende adv.): det var grådig kaldt

Gaga

Posted in Fashion, Musikk by Imelda on januar 25, 2009

For en stund tilbake ble jeg anbefalt av kvinna å høre en ekstra gang på Lady Gaga. Jeg blåste det av, med diverse referanser til at Akon synger på singelen. Da kan det vel ikke være noe bra? Men, nå, etter et par gjennomlyttinger er jeg imponert. Endelig en ærlig beskrivelse av hvordan det er å være kjempefull på en bra klubbkveld. Uten skam. Uten alvorlige konsekvenser. For, når man står der, uten nøkler, genser, mobiltelefon eller noen kjente, kan man faktisk like gjerne danse.

Selvom jeg for tiden begrenser denne typen oppførsel, oppfordrer jeg alle andre til å omfavne den.
En annen grunn til å merke seg Gaga: hun går jo aldri med bukser! (Ikke glem at «tights are not pants!) Det minner meg om da miniskjørtet kom tilbake rundt 2000, og ble referert til som «beltet», det som er artig med miniskjørt på vinteren er at det ikke synes under vinterjakken. «Haha, har du glemt å ta på deg buksa nå igjen!?», liksom.

Legg igjen en kommentar

