GRÅDIG -; forsluken; glupsk: spiste, forsyne seg grådig / være grådig (ɔ: begjærlig) etter noe; (fam., som forsterkende adv.): det var grådig kaldt

Sykdomsformelen

Posted in Bonus, Helse by Imelda on desember 2, 2008

Kvinna sier:
jeg er jo faenmeg syk hele tiden
Kvinna sier:
helvete
Kvinna sier:
jeg spiste jo masse grønnsaker i forrige uke
Kvinna sier:
dette kan ikke stemme
Kvinna 2 sier:
alkohol
Kvinna 2 sier:
hvis litt skral
Kvinna 2 sier:
så er du fucked med alkohol
Kvinna 2 sier:
det bryter ned massivt
Kvinna 2 sier:
og mensen
Kvinna 2 sier:
mensen og alkohol
Kvinna sier:
jeg hadde jo mensen i forrige uke? hadde jeg ikke?
Kvinna sier:
åååååååååååååååå
Kvinna sier:
faen
Kvinna 2 sier:
ja, der ser du
Kvinna 2 sier:
mensen, så fylla i november/ desember = syk
Kvinna sier:
haha
Kvinna 2 sier:
dette er bra kvantitativ analyse ass
Kvinna 2 sier:
sikker på at det er korrekt

3 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nina? said, on desember 15, 2008 at 19:43

    hæ?? var hun gravid eller fyllesyk?! og er jeg dum som ikke forstår dette? Og er «kvinna» bergensk eller noe sånt?

    …🙂

  2. Nina? said, on desember 15, 2008 at 19:44

    Hmmm og hvorfor fikk jeg opp dette her når jeg søkte på «siamesiske tvillinger» :P?

  3. Imelda said, on desember 15, 2008 at 20:17

    Det må være skjebnen. Kvinna er nok ikke gravid (såvidt vi vet), men kan være født i Bergen!!


Legg igjen en kommentar

