GRÅDIG -; forsluken; glupsk: spiste, forsyne seg grådig / være grådig (ɔ: begjærlig) etter noe; (fam., som forsterkende adv.): det var grådig kaldt

My Sweet 28

Posted in Bonus by Imelda on november 8, 2008

elephantsI anledning min fødselsdag neste uke drømte jeg inatt fantastiske ting. Jeg drømte at jeg ledet an en parade til festen min, stående på en båt, og at en god venn av meg satt på en elefant ved siden av som ble leiet av Usher. Min venn og jeg pratet om hyggelige ting på veien, men iblant ble vi småirriterte på en bekjent som trikset med en fixed gear-sykkel rundt oss. Ikke bra for elefanten. Bak oss gikk alle mine venner og bekjente, flere med dyr, andre på enhjulssykkel. Det var ingen folkemengde som observerte denne paraden, de stod nemlig i kø foran konsertlokalet hvor festen foregikk. Det var en lang og snirklete kø som gikk langsmed veien de siste to og en halv kilometrene. Iblant så man sikkerhetsansatte som banket opp kvinner, i frykt for at de var doplangere. Å ha fødselsdagen sin i et konsertlokale er vel stort sett forbeholdt Statoil, egentlig. hulk-hogan-pastaOg jeg hadde tydeligvis en fullstendig legitim grunn til å feire i et slikt rom, da noen (uvisst hvem), hadde invitert WWF til å showe på festen min. Gamle WWF, altså, med Hulk Hogan i spissen. De rigget opp, mens daglig leder på huset rev av seg håret, da han aldri hadde fått beskjed om at det skulle være wrestlingfest ikveld, og ikke skjønte hvordan han skulle romme alle menneskene som stod i kø. Mine venner fra paraden orket jo ikke å stå i kø, så de, Usher og elefanten hang under en bro og drakk 40s med Olde English fra papirposer. Alle fikk hver sin Cmax-pille for å slippe å betale inngangspenger (200 spenn). Imens serverte en bekjent jødekaker ved siden av ølen i baren, alle fikk 1 jødekake på et lite serveringsbrett fra Kypros. I ekte My Super Sweet 16-ånd var jeg med ett ikledt prinsessekjole, og ble heist opp fra gulvet ved hjelp av en kran, for å ta plass på balkongen over scenen. WWF-legender i tights sang fødselsdagssangen, for deretter å gå løs på hverandre i et regn av blitz, fyrverkeri og ballonger. Publikum jublet. Jeg våknet.

Legg igjen en kommentar

