GRÅDIG -; forsluken; glupsk: spiste, forsyne seg grådig / være grådig (ɔ: begjærlig) etter noe; (fam., som forsterkende adv.): det var grådig kaldt

The Villa

Posted in Overhørt by Imelda on oktober 9, 2008

DJ-Mannen: Faen! Halla!
Kvinna: Hei hei.
DJ-M: Faen så godt å se deg, du er så kul ass.
K: Jo, hyggelig å se deg også. Går det bra?
DJ-M: Ja jøss, du ass. Du har bare kommet opp på scena de siste 2 årene, du! Opp fra ingenting!
K: Jeg var hjemme hos deg på fest for 6 år siden …
DJ-M: Jaja! Det var da vi hadde den hyggelig samtalen i senga mi, det!
K: Eh … nei.
DJ-M: Neinei, jeg husker det altså!
K: Ja, ok.
DJ-M: Men du, jeg regner med at du passer deg litt?
K: Hva mener du?
DJ-M: Ikke kødd med meg.
K: Unnskyld? Vi er vel kompiser vi?
DJ-M: Jada. Men hvis du fucker meg, da ….
K: ?!?
DJ-M: Da drep … da drep … da er du ferdig.
K: Aha. Ok.

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. ninja said, on oktober 9, 2008 at 13:23

    Ha ha ha hahahaaaaaaaa
    Visse mennesker har svidd for mye av hjernen sin…Festlig.


Legg igjen en kommentar

