GRÅDIG -; forsluken; glupsk: spiste, forsyne seg grådig / være grådig (ɔ: begjærlig) etter noe; (fam., som forsterkende adv.): det var grådig kaldt

Jungeltelegrafen

Posted in Musikk by Imelda on juni 24, 2008

Et par ting:

Den låta her er mye fetere i originalmiksen, men jeg må si jeg falt litt for videoen. Dette ser jo unektelig moro ut. Sør-Amerika og Øst-Europa unite, liksom. Men jeg kan ikke annet enn å tenke at bilder som dette er ufeilbare bevis for det jeg har hevdet før, nemlig at raven aldri døde. (Ok, så har ingen benektet dette.) Disse folka har gått i de samme klærne siden ’93. Jeg så en på Grønland nå nylig. (Rare greier, lever i skjul og kommer bare ut til sommerparaden, kanskje?) Men selv om disse folka tydelig ser noe daterte ut, er de altså i Miami på Ultra Music festivalen. Nemlig. Dansemusikkens festival. Der du kan se Photek og Justice iløpet av èn dag. Sikkert en drøm som ble virkelighet, for de var der, og som sikkert akkurat har kommet hjem fra Sonar i Barcelona. Men faen i helvete. Vi liker ikke festivaler. Jeg liker ikke festivaler. Seriøst. Drum’n’bass i friluft? Det får faktisk være grenser. Da er det bedre å ta 2 brukerdoser 2c-b på et dyrt og sketchy sted på Oslos vestkant. Selv om vi ikke anbefaler det heller.

Men, for å oppsummere tankestrømmen: la meg poengtere hvor mye bedre låta egentlig er (dog denne også remikset, om enn noe mindre forstyrrende).

Legg igjen en kommentar

