GRÅDIG -; forsluken; glupsk: spiste, forsyne seg grådig / være grådig (ɔ: begjærlig) etter noe; (fam., som forsterkende adv.): det var grådig kaldt

De som mener balerisk diskopop er gay er gay

Posted in Musikk by snilleper on juni 24, 2008

I går slapp det svenske baleriske diskopop-kollektivet Studio samleplata Yearbook 2. Jeg har så vidt hørt gjennom plata og remixen av Shout Out Loud låta «Its impossible» fenger. Sannsynligvis blir jeg like fort lei, men enn så lenge.

Så over til noe annet. De siste par dagene har jeg moret meg med Anal Cunts låttitler mens jeg har gnukket rundt på internettet. Musikken er så som så, men de har noen fantantastiske låttitler. Her er et lite utvalg: «I Became A Counselor So I Could Tell Rape Victims They Asked For It», «You Are An Interior Decorator», «I Went Back In Time And Voted For Hitler.» Oslo Music Festival-aktuelle Dillinger Escape Plan for også gjennomgå med den kostelige tittelen «Anyone Who Likes The Dillinger Escape Plan Is A Faggot.» Hoho! I tillegg har de en haug med låttitler om ting som er gay. «If You Don’t Like The Village People, You’re Fucking Gay», «You’re Gay», «Technology’s Gay», «Recycling is Gay», «Windchimes are Gay», «Internet is Gay», «Pottery is Gay,» «You Went To See Dishwalla And Everclear (You’re Gay)» og «Grim and Frostbitten Gaybar» (siste er med sideprosjektet Impaled Northern Moonforest, sånn for ordens skyld).

Nuvel, denne koblingen er ganske løs, men uansett er det en liten diskusjon i kommentarfeltet om at remixen av Shout Out Loud-låta er gay. Jeg synes den burde bli en sommerhit. Sommern er uansett rimelig gay.

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. snilleper said, on juni 27, 2008 at 12:15

    Jeg er lei av låta, men ikke lei av Anal Cunt.


Legg igjen en kommentar

