GRÅDIG -; forsluken; glupsk: spiste, forsyne seg grådig / være grådig (ɔ: begjærlig) etter noe; (fam., som forsterkende adv.): det var grådig kaldt

BSG: The end

Posted in Film/TV by Imelda on april 3, 2008

Det begynner imorgen. Fjerde, og siste sesong av Battlestar Galactica. Etter et år med desperat forventning og stadige reruns, både på DVD-spilleren min, og på NRK2, starter det igjen. Jeg så miniserien og de første 3 episodene om igjen med DJ Norge igår. Hun er hooked. Som alle strengt tatt burde være. Six Feet Under / The Wire meg i rævva. Battlestar Galactica er den beste serien på TV.

Men hva gjør jeg nå? Skal jeg laste ned én og én episode? Skal jeg vente til alt kommer på DVD? Kan noen arrangere BSG-fest? Har jeg nok penger til å dra til Dragoncon eller lignende? Er det noen som blir med på Shadowcon i år? Jeg er forvirret. Identitetskrise. Faen.

Legg igjen en kommentar

