GRÅDIG -; forsluken; glupsk: spiste, forsyne seg grådig / være grådig (ɔ: begjærlig) etter noe; (fam., som forsterkende adv.): det var grådig kaldt

Wearing My Rolex

Posted in Musikk by Imelda on mars 30, 2008

Vårens beste låt til nå? Ja, lett. Wiley kommer med ny mixtape og ny skive og blir vel endelig STOR i 08.

Litt saftigere enn mye annet fra den kanten, kanskje. Jeg fikk veldig lyst til å grave fram Trickys Maxinquaye etter å ha hørt låta en gang. Mest fordi jeg var overbevist om at det måtte være Martine, vokalisten til Tricky, som sang. Det er jo klin likt! Dengang ei, samplet er hentet fra DSK låta «What Would We Do». Pinlig, og jeg som var så breial på fredag.

En låt som er sånn ca. midt på treet, men er mye dårligere i albumversjonen, tro meg. Faktisk ikke den kuleste låta på skiva, heller. «Do Ya» er fetere. Igjen, lett. Om noen Work My Body Over på mp3, holla at me. Jeg er skikkelig rævva på cratedigging.

Legg igjen en kommentar

