GRÅDIG -; forsluken; glupsk: spiste, forsyne seg grådig / være grådig (ɔ: begjærlig) etter noe; (fam., som forsterkende adv.): det var grådig kaldt

Tepause

Posted in Filosofi, Helse, Mat/Drikke by Imelda on mars 4, 2008

Det gjelder å være i kontakt med kvinnen i seg. Og den kvinnen bør helst være balansert. Heldigvis for oss, kan din lokale helsekost hjelpe deg.

Der har de nemlig denne typen produkter: 

 

Women’s Balance, altså. Lurer du på hvordan den virker? Jeg også.

”In Hindu mythology, female deities are represented with many arms. This is symbolic of being able to accomplish many things simultaneously. This not only applies to the material aspect of life, it also relates to the forces of nature that govern the body and the feminine psyche. This delicate blend of herbs and spices is an effective aid in helping bring balance to each of these aspects of a woman’s life.” 

Kvinner og psyken deres, ass. Det er klart vi trenger en spesialte! Det beste med teen, som smaker uoppsiktsvekkende nok, mest som et new age oppkok av kanel og frukt, er at hver tepose har ”inspirerende” visdomsord trykket på seg. Bare se her:

 

 

Hvem vil ha te?

4 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. anna said, on mars 4, 2008 at 22:05

    Har du prøvd Women’s fitness? føler deg veldig fit etterpå.

  2. annelise said, on mars 13, 2008 at 00:16

    womans balance te hallo, det var ikke verst!!!! Balance og balance fru blom, jo det kan jo komme godt med men det bør jo helst smake godt også….. jeg fant en annen side hvor jeg totalt gikk meg bort i allslags urtegreier- http://www.about-herbs.com.
    Jeg holder meg til det kjente og anerkjente nemlig herbalife urtete (grønn te) som jeg kjøper på dinherbashop.no

  3. annelise said, on mars 13, 2008 at 00:18

    womans balance te hallo, det var ikke verst!!!! Balance og balance fru blom, jo det kan jo komme godt med men det bør jo helst smake godt også….. jeg fant en annen side hvor jeg totalt gikk meg bort i allslags urtegreier- http://www.about-herbs.com.
    Jeg holder meg til det kjente og anerkjente nemlig herbalife urtete (grønn te) som jeg kjøper på http://www.dinherbashop.no

  4. maialo said, on mars 3, 2009 at 16:48

    hmmm


Legg igjen en kommentar

