GRÅDIG -; forsluken; glupsk: spiste, forsyne seg grådig / være grådig (ɔ: begjærlig) etter noe; (fam., som forsterkende adv.): det var grådig kaldt

Høneblunder

Posted in BOA, Helse by Imelda on februar 6, 2008

Jeg vil bare sove godt. I et mørkt rom, hvor de eneste lysene jeg ser er de jeg selv tenner. Jeg vil sove, og drømme om fremtiden, mat og menn (gjerne i kombinasjon). Istedet sitter jeg her med en jævla TUPPLUR fra IKEA. Tuppluren som skulle skape nattstemning på soveværelset, den som skulle lukke lyset fra gaten ute. Den sitter jeg med i hånden. I 5 deler. Uten skruer. Med en bruksanvisning som håner meg.

Det var såvidt jeg klarte å få på hjulene på kontorstolen SKRUVSTA, men etter at jeg tok frem hammeren gikk det meget bedre. Nå er det bare rullgardinen igjen. Rammen jeg kjøpte knuste nemlig isted.

Jeg vil sove. Men hvem er det som vet hvilke skruer jeg skal bruke? Selv IKEA vet jo ikke det. Det står jo i bruksanvisningen: «Ettersom det finnes mange ulike typer av veggmaterialer følger det ikke med skruer. Kontakt din lokale faghandel om valg av skruer og festebeslag.» Vet ikke IKEA at lokalhandelen er død? At IKEA faktisk er skyld i den lokale faghandelens død?! Snakk om å sende problemer videre.

Trenger jeg en drill til dette? Jeg vil sove.

4 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. honghu said, on februar 6, 2008 at 21:04

    bruk ducttape eller epoxylim,da slipper du frustrere deg over lokalhandel vs ikea.
    det er forresten nordeuropas største og beste skrue- og verktøysjappe på løkka.

  2. anna said, on februar 7, 2008 at 10:28

    jeg handler der titt og ofte. Hyggelig betjening.

  3. snilleper said, on februar 8, 2008 at 16:15

    Jeg skal hjelpe deg Siri! Henrik er ekspert på skruer.


Legg igjen en kommentar

