GRÅDIG -; forsluken; glupsk: spiste, forsyne seg grådig / være grådig (ɔ: begjærlig) etter noe; (fam., som forsterkende adv.): det var grådig kaldt

I hate myself and want to die.

Posted in Reprise by Imelda on januar 31, 2008

Internett-trender dør altfor, altfor fort. Jeg får uansett aldri høre om dem før de er «over».
Den her, for eksempel:

I stedet for å være bitter fordi ingen gidder å sende meg mailer med hva som er det aller siste i det som gjerne blir referert til som «internettkultur» (dvs. alt som hindrer en i å få gjort noe på kontoret), trøster jeg meg med min absolutte favorittblogg gjennom tidene, demonbaby. Egentlig bare pga. dette:

«Magical Grid Of Bad Emo Hair®

og alt som står i dette innlegget. Jeg syns det er gøy, jeg kan ikke si noe annet. Og det er like morsomt nå, som det var i 2004 og 2006. Det samme gjelder kanskje ikke for

,

eller? Uansett. Jeg trengte bare en latter.

Legg igjen en kommentar

