GRÅDIG -; forsluken; glupsk: spiste, forsyne seg grådig / være grådig (ɔ: begjærlig) etter noe; (fam., som forsterkende adv.): det var grådig kaldt

I love hate and hate everything else

Publisert i Filosofi, Lesning av snilleper den november 10, 2008

blog_brunetti3Da jeg våknet opp i dag tidlig var jeg overveldet av hat. Jeg hater fortsatt. Jeg har et naturlig talent for hating. Har lenge trodd hating var min special skill, men for noen år siden ble jeg brutalt konfrontert med min utilstrekkelighet på feltet. Ivan Brunetti kan virkelig det med hat. Han er depressiv og full av selvmedlidenhet, og han utleverer seg selv nådeløst i sine tegneserier. En livsfarlig, men underholdende kombinasjon.

Jeg har lett gjennom hele internett, men finner ingen av de virkelig kjipe og depressive stripene. De finner du heldigvis i Schizo og i samlingen Misery Loves Comedy. Forordet i boka er forresten skrevet av Brunettis terapeut. Keep on hating in the free world. Hating is not a crime.

Legg igjen en kommentar

Følg med

Få nye innlegg levert til din innboks.

